close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזרון מומלץ – כיצד בוחרים היכן לקנות מזרון

מערכת שורשיז תשרי, תשפב23/09/2021

איך נכון לבחור מזרון איכותי? מהם הפרמטרים שצריך לבחון?

תגיות:
צילום: pexels
אחת לכמה שנים, אנחנו נדרשים לקנות מזרון חדש למיטה שלנו. בדרך כלל, מדובר על קנייה שמתבצעת כל עשר-עשרים שנה, יש גם זוגות שקונים פעם אחת מזרון והוא מחזיק להם מעמד עד יום מותם. ככל שהוא איכותי יותר, הרי שכך הוא נשמר יותר זמן, מה שמונע מהם את הצורך להחליף אותו במזרון חדש.

על מנת ליהנות ממזרון איכותי, רצוי לקנות מזרון מומלץ הן מבחינת איכות
צילום: pexels
החומר והן מבחינת השירות שהוא יכול לספק. שני הדברים על פניו הולכים ביחד, אך גם אם מדובר במזרון איכותי מבחינת סוג הבד, המבנה, הקפיצים או רמת הקשיחות שלו, הרי מה שמתאים לזוג אחד, לא בהכרח מתאים לזוג אחר.

לפני שנסביר כיצד קונים מזרון מומלץ, איך בוחרים היכן לקנות ומה לקנות, חשוב לציין לפני שמקבלים החלטה בנושא, רצוי מאוד לקרוא חומר מקצועי וכמובן לגשת אל החנות ולבדוק את המזרון באופן מעשי. כך יהיה אפשר לדעת האם הוא באמת מתאים לצרכים שלנו.

כיצד רוכשים מזרון מומלץ?
ראשית, אנחנו צריכים לבחון איזו חברה אחראית על הייצור של המזרון, איזה מוניטין יש לה, עד כמה היא נחשבת איכותית והאם המוצרים שלה אכן ברמה גבוהה. אנחנו יכולים למצוא חברות ישראליות וחברות בינלאומיות שמשווקות את מוצריהן בארץ. ככל שנכיר אותן יותר, קל יהיה לנו קל יותר להחליט איזה מזרון יכול לשרת אותנו טוב יותר.

שנית, אנחנו צריכים לבחון מזרונים שונים. בין היתר אנחנו צריכים לבדוק מאילו חומרים הוא עשוי (ויסקו, ספוג, עם או בלי קפיצים), חשוב שנבחן את רמת הקשיחות שלו (יש רמות שונות של קשיחות הנמדדות על פי ציונים), כמו כן, אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלהם, ועד כמה הם יתאימו לצרכים שלנו.

שלישית, כפי שציינו, יש לבחון את המזרון לא רק בעיניים או דרך אתר האינטרנט, אלא גם במגע, זאת על מנת שנוכל להרגיש אותו ולהחליט האם הוא מתאים לנו או לא.

איך בוחרים היכן לקנות את המזרון?
מלבד השאלה, איך רוכשים מזרון מומלץ, אנחנו צריכים גם להחליט אצל מי נכון לנו לקנות את המזרון. לשם כך עלינו לבחון מספר נקודות.

באופן טבעי, הנקודה הראשונה שנתייחס אליה היא שאלת המחיר ומה הוא כולל. כלומר, האם העלות כוללת רק את המזרון או גם הובלה וכן האם אנחנו מקבלים אחריות על המזרון ולכמה שנים. צריך לבדוק מה כוללת האחריות ומי עומד מאחוריה, האם זו החנות עצמה או החברה שייצרה את המזרון.

כמו כן, אנחנו צריכים לקרוא חוות דעת והמלצות על החנות, זאת על מנת לדעת האם באמת משתלם לנו לקנות אצלה את המזרון, הן מבחינת אמינות, שירות, וכל פרט אחר שהוא חיוני עבורנו בעת ביצוע עסקה שכזו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה